شروعی دوباره


شاید وبلاگ قدیم من رو یادتون بیاد البته شاید :) عنوان این مطلب رو گذاشتم شروعی دوباره همراه با دیدگاه ذهن البته نمیدونستم عنوان رو چی بزارم امروز هم یهویی تصمیم گرفتم وبلاگم رو دوباره راه بندازم .


به هرحال نوشتن خوبه البته این نکته رو هم بگم  من زیاد تنبلی میکنم برای نوشتن و شاید هم کارهای روزمره و شاید هم خودم اینطوری فکر میکنم به هرحال تصمیم گرفتم دوباره مطلب بنویسم و اینبار میتونم بگم قطعا بدون هیچ شکی وبلاگم رو ادامه میدم چون حرفهای زیادی برای گفتن وجود داره و باید نوشته بشه.


حرف های زیادی برای گفتن وجود داره و باید گفته بشه از دنیای تکنولوژی ، امنیت و برنامه نویسی گرفته تا دیدگاه خودم ، جامعه ، خوب بودن ، بد بودن ، مهربانی ، زیبایی ، شادی ، لبخند زدن و دیدگاه دوستانی که مطالب من رو میخونن خوب یا بد به نظر من مهم هستش (آدم یه جورایی شاد میشه از اینکه مخاطب داشته باشه و میدونه یکی مطلبش رو میخونه).


 هم چنین میخوام از کنکوری که در پیش دارم حرف بزنم کنکور ارشد و نکاتی که در این باره خوندم رو به اشتراک بزارم. درباره چند پروژه ای که میخوام شروع کنم حرف بزنم (البته بعضی ها رو شروع کردم ولی هنوز کامل نکردم). 


درباره نجوم و ریاضی هم میخوام حرف بزنم ریاضی که همیشه ازش فراری بودم ولی به این نتیجه رسیدم شیرین ترین درسی هستش که تا الان دیدم و نجوم از شبهایی که میگذرد میخوام حرف بزنم.


و در آخر که همیشه باید دربارش حرف زده بشه کتابهای خوبی هستش که میخونیم :) همون چالشم رو اگه یادتون بیاد شاید بعدا دوباره دربارش حرف زدیم البته حرف خواهیم زد ولی زمانش مشخص نیست همون رو دوباره ادامه میدیم .


به امید بهترین ها :)